Populära mackor

Det bästa som finns är att se lyckan i ansiktet på en kund som väntat på något gott och jag kommer och serverar det. Vi har en kund som ofta är inne och äter blåbärspaj till frukost och han ser lika glad ut varje gång jag kommer ut med den ljumna pajen med massor av vaniljsås till. Och som i morse när jag inte hunnit göra våra baugetter med kycklingröra, som är våran absolut mest populära macka, och två tjejer kom in och ville ha varsin. Dom fick vänta i några minuter tills jag kom ut med två rykande färska baugette-mackor. Att se deras glada miner och höra dom: Mmmmmmm...!!! Det är lycka på lille Caféet :)

Våra mest sålda:
överst Baugette med Skagenröra,
nederst Baugette med Kycklingröra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0