Drömmar

Min älskade mormor Anna-Lisa berättade för mig att jag redan som liten ville ha nåt sorts café eller liknande. Jag minns att jag och min bästis Sinikka lekte café i hennes familjs husvagn när den stod uppställd på deras tomt. Där "sålde" vi smörgåsar med ost och tomat på till alla som ville köpa (mest Sinikkas mamma :P ). Så är det med drömmar, vi har många olika i livet och vissa förblir drömmar och andra gör man till verklighet.


Idag bakad Sophie Drömmar! Goda!



Meri och Madde
tog en fikapaus på caféet ikväll, dom smaskade på snickerskakor och drack te!




Kommentarer
Postat av: Elin

underbart café! fortsätt så, för det är min och mina kompisars stam café ;)

2010-03-18 @ 18:13:27
URL: http://elinjohansson.bubbleroom.se
Postat av: Ulrika

Roligt att ni gillar vårt café! Vi gillar det oxå :)

2010-03-18 @ 22:20:15
URL: http://cafetradgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0