Lördag

Bland de första gästerna som kom idag var Robbans bror Andreas Nilsson och hans två skådespelarkollegor Nassim Al Fakir och Marie Götesdotter. Dom kom direkt från Värmland där dom spelat teateruppsättningen Banankontakt av Lasse Åberg och Janne Schaffer http://www.naturskyddsforeningen.se/natur-och-miljo/aktuellt/banankontakt/ . Otroligt roligt att ni kom och besökte vårt lilla Café :-)

Sen var det full fart framåt hela dagen! Precis som det varit hela veckan, så när dagen var slut vid fem-tiden och vi skulle åka hem, då var jag så snurrig att jag tog bilen och glömde att Robban skulle åka med, haha, så jag åkte ifrån honom!!! Halvvägs hem kom jag på att han, stackarn, stod utanför caféet och väntade på mig!! :-) Då är man trött!! Jag skrattade gott i bilen, vände och åkte tillbaka :-)

Första veckan går mot sitt slut och vi har lärt oss en massa under dessa dagar. I morgon ska vi vila upp oss, så syns vi på måndag igen!

På bilden Nassim Al Fakir, Andreas Nilsson och Mari Götesdotter

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det lönen för att han hjälpt till? Ha, ha :)

Choklad o banantårtan var smaskens! Jag kommer igen . . .:) Lena

2010-03-07 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0