Lördags-surprise!

I lördags fick jag en riktig överraskning!!! Mitt under värsta rusningen så kom Madde in från kassan till mig i köket och sa: Let go of what ever you're doing and get out of here. Jag stod som ett frågetecken och menade att jag hade inte tid att lämna köket... Men Madde insisterade och jag fick ge mig och gå ut i caféet. Och där stod Laila och Lars med en blomma i högsta hugg!!! :-)

Min älskade, käraste, bästa kompis Laila och henne världsgoa Lars! Åkt ända från Hofors bara för att komma och överraska mig på Caféet!

Tack tack tack, för blomman och att ni kom! You almost made me cry :-)


Översta bilden: Linnea, Lars, Laila, jag Ulrika och Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0